loadingimg

Wczytuję dane...
  • Użytkownicy online: 1
  • Aktualny czas:
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
WAŻNE

Schuberth Mobility.

Pakiet korzyści Shoei

,

DOBRE SKLEPY MOTOCYKLOWE

Regulamin

                                                                                                                             REGULAMIN

1. Sklep internetowy Ratka Motocykle dostępny pod adresem www.ratkamotocykle.redcart.pl, prowadzony jest przez firmę Ratka Moocykle
a)  Sklep Ratka Motocykle prowadzi sprzedaż detaliczną odzieży motocyklowej, kasków, akcesoriów motocyklowych itd. Zamówienia są przyjmowane przez stronę lub telefonicznie.
b)  Wszystkie ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
c)  Towar oferowany w naszym sklepie jest nowy i pochodzi z legalnych źródeł. Na każdy sprzedany artykuł wystawiamy łączny paragon lub fakture. Wszystkie produkty w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta.
d)  Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej GLS. Istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie firmy po telefonicznym uzgodnieniu daty i godziny.
e)  Ceną wiążącą dla obu stron jest ta, która pojawiła się na formularzu zamówienia w momencie zatwierdzenia transakcji.
f)  Jeśli z pewnych przyczyn zrealizowanie zamówienia nie będzie możliwe, zostaniesz o tym powiadomony/a drogą emailową lub telefonicznie.
g)  Zamówienie towaru następuje po naciśnięciu przycisku "GOTOWE" na stronie "Realizacja zamówienia" i wcześniejszym podaniu wszystkich niezbędnych danych. Wymagany jest adres email lub nr. telefonu.
h)  Dołożyliśmy wszelkich starań aby opisy i zdjęcia produktów w naszym sklepie były sprawdzone, nie odpowiadamy jednak za zmiany wprowadzone przez producentów oraz błędy w opisach i cenach.

2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
a)  Standardowo czas realizacji zamówienia to 24 godziny (dni robocze). Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się pocztą elektroniczną bądź telefonicznie z Kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.
b)  Termin otrzymania przesyłki = Czas realizacji zamówienia + Czas dostawy
c)  Przesyłki są dostarczane firmą kurierską zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.

3. ODBIÓR TOWARU:
a)  Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy

4. ZWROT TOWARU
a)  Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Ratka Motocykle przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres: Ratka Motocykle 43-190, Mikołów, ul. Wspólna 6, Polska
lub droga mailową na adres motocykle@ratka.com.pl

Termin:
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 10 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej. Zwrot świadczeń: W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

Ratka Motocykle 43-190, Mikołów, ul. Wspólna 6, Polska

b)  Oferujemy darmowy zwrot towaru – przy opcji płatności z góry. W przypadku wyboru płatne przy odbiorze – koszty zwrotu ponosi klient o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Ratka Motocykle świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. Darmowy zwrot towaru realizowany jest przez GLS, po wcześniejszym naklejeniu adresatki zwrotnej na paczkę. Adresatka dostępna jest w panelu klienta, po zalogowaniu się i kliknięciu w szczegóły zamówienia.
c)  W przypadku zwrotu całego zamówienia, należy pamiętać także od odesłaniu gratisów. W sytuacji zwrotu części produktów oraz pozostawieniu artykułów, których łączna wartość nie uprawnia do otrzymania gratisu, należy zwrócić gratis. Jeżeli klient nie zwróci nie przysługującego mu z racji zmniejszonej wartości zamówienia gratisu, sklep Ratka Motocykle naliczy klientowi regularną cenę gratisu.
d)  W przypadku wydłużonego terminu realizacji zamówienia, wysyłamy wszystkie pozycje przygotowane do wysyłki, pozostała część zamówienia jest wysyłana w późniejszym terminie na koszt sklepu Ratka Motocykle lub, jeśli klient sobie tego życzy, jest anulowana a nadpłata zwracana na rachunek kupującego. Raporty zwrotów gotówki zamykane są do 7 dni roboczych.

e)  Wyłączenie prawa odstąpienia:
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

5. Akcje promocyjne, upusty itp. oferowane przez sklep Ratka Motocykle nie łączą się ze sobą. W przypadku zakupów na kartę stałego klienta, rabatem nie zostaną objęte artykuły będące w promocji lub na wyprzedaży.

6. O wszelkich działaniach w czasie realizacji zamówienia i po, klient informowany jest pocztą elektroniczną w następującym terminie:
a)  POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA - kilka minut od momentu zaakceptowania przycisku GOTOWE
b)  INFORMACJA O OPÓŹNIENIU REALIZACJI - 2-3 dni po przekroczeniu regulaminowego terminu
c)  INFORMACJA O WPŁACIE ZA ZAMÓWIENIE - w momencie zaksięgowania należnej kwoty na koncie klienta w naszym sklepie.
d)  INFORMACJA O ZWROCIE- w momencie korekty paragonu po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.
e)  INFORMACJA O ZWROCIE NADPŁATY - w momencie zamknięcia wcześniej otwartego raportu zwrotu, około 7 dni roboczych od daty zgłoszenia zwrotu nadpłaty na konto lub przekaz pocztowy. (W przypadku płatności przez serwis Płatności.pl zwrot dokonywany jest za pośrednictwem serwisu i może się nieco przedłużyć)

Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu Ratka Motocykle oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.